0700-111-111 info@saglasie.bg

Дигитална платформа

 

Открий удобството на дигиталните ни услуги

Твоята здравна карта е винаги с теб в твоя телефон

› Информация за застрахователното покритие и лимити

Избираш лечебно заведение и възможност да запишеш час за преглед

Регистрираш застрахователна претенция и следиш нейния статус

Проверяваш наличности и цените на изписаните лекарства в аптечната мрежа

Отговори на често задавани въпроси

Лесен достъп чрез Съгласие Здраве

Как да ползвате услугите по здравна застраховка Съгласие

Извънболнична помощ

1. Запази час за преглед при специалист:
» чрез дигиталната платформа Съгласие Здраве
» чрез платформите Easydoc или Superdoc в лечебно заведение, с което ЗД Съгласие има договор
» на тел. 02/8620151

2. Посети лечебното заведение:
» Покажи своята дигитална здравна карта на регистратурата
» Преглед, извършване на изследвания, манипулации /при назначение/
» Събери всички необходими документи, за да възстановим направените разходи, съгласно условията и  лимитите на твоята застраховка

Болнична помощ

При необходимост от хоспитализация:
» Обади се на тел. 02/8620151
» При постъпване в болницата, покажи своята дигитална карта на регистратурата
» Събери всички необходими документи, за да възстановим направените разходи, съгласно условията и лимитите на твоята застраховка

Възстановяване на разходи

При ползване на здравни услуги извън договорените партньори на ЗД Съгласие АД:
1. Взимаш пълна медицинска докуменция и фактура с касов бон за съответната услуга.
2. Завеждаш претенция чрез https://zd.saglasie.bg/ или дигиталната платформа.
3. Прикачваш всички събрани документи (медицински и финансови) в платформата.
4. Получаваш мейл с номер на претенцията.
5. Не пропускай да посочиш номер на банковата си сметка.
6. Възстановяваме разходите, съгласно условията и лимитите на застраховката, в срок до 15 работни дни.